Oppenheimer zvyšuje cílovou cenu Netflixu a předpovídá téměř 22% nárůst

Společnost Oppenheimer je optimistická, pokud jde o výhled tržeb Netflixu, a to i vzhledem k tvrdé konkurenci v odvětví streamingu.

Ve středu Netflix oznámil, že počet jeho reklamních měsíčních aktivních uživatelů překročil 23 milionů, což je nárůst z 15 milionů v listopadu a 5 milionů v květnu. Podle analytika Jasona Helfsteina tento rychlejší než očekávaný růst znamená, že by společnost mohla ve čtvrtém čtvrtletí překonat odhady Wall Street.

Helfstein zvýšil cílovou cenu Netflixu na 600 USD ze 475 USD, což naznačuje, že by akcie mohly vzrůst o 21,8 % oproti čtvrtečnímu závěru. Akcie za posledních 12 měsíců vzrostly o 48 %.

Podle analytika nárůst předplatného reklamy znamená, že „býčí teze [se] kolem akcií posiluje“.

„Ve střednědobém horizontu se domníváme, že tempo zrychlování naznačuje dostatek prostoru pro dílčí růst v roce 2024, a konzervativně zvyšujeme naše čisté přírůstky za 4Q/’24E,“ napsal Helfstein ve čtvrteční poznámce. “ Zrychlující se dílčí růst je sice pozitivní, ale čím rychleji NFLX dosáhne rozsahu v reklamě, tím rychleji se úrovně ARM vynulují výše.“