Akcie společnosti Shopify Inc. SHOP vystřelily v pondělí před zahájením obchodování o 3,3 % na 19měsíční maximum, k čemuž přispěly údaje naznačující, že vánoční nákupy na internetu začaly na Černý pátek. Akcie během listopadu do pátku vylétly již o 49,1 %, což by byl nejlepší měsíční výkon od dubna 2020, kdy vylétly o 51,7 %. Společnost Adobe Analytics uvedla, že spotřebitelé v pátek utratili na internetu 9,8 miliardy USD, což je o 7,5 % více než před rokem, a že se očekává, že Cyber Monday zůstane největším online nákupním dnem sezóny s hodnotou 12 miliard USD, což je o 6,1 % více než loni. Akcie společnosti Shopify, které byly na cestě k otevření na nejvyšší ceně zaznamenané během pravidelné seance od dubna 2022, byly nejúspěšnějším titulem před otevřením trhu v rámci fondu Amplify Online Retail ETF IBUY, který byl před pondělním otevřením ještě neobchodovaný. Mezi dalšími nejúspěšnějšími hráči ETF byly akcie dalšího vývojáře softwaru pro elektronické obchodování BigCommerce Holdings Inc. BIGC vzrostly o 2,6 % a akcie operátora AFRM Affirm Holdings Inc. typu buy-now-pay-later postoupily o 2,0 % směrem ke 14měsíčnímu maximu. Oproti tomu futures ES00 na index S&P 500 SPX před otevřením klesly o 0,2 %.
Příběhy tržního impulsu jsou rychlé, krátké zprávy o akciích a trzích v průběhu jejich pohybu. Více informací o těchto zprávách naleznete na stránkách MarketWatch.com.